God morgon!

Vi hade en fantastisk middag på FRANK igår kväll. Till förrätt åt vi anklår och anklever med bl. a. en portvinsreduktion, pinjenötter och färska fikon. Så himla gott! Till det drack vi portvin.


Anka på FRANK

Till varmrätt blev det Wagyubiff med persiljerotspuré, krydddsmör, rödvinsås och hemmagjorda pommes frittes. Till det drack vi ett rött vin från Australien.





Jag skippade mina (supergoda) pommes för jag blev så otroligt mätt! Vi orkade ingen dessert så det blev en cappuccino för mig och mer vin för Håkan. Efter FRANK gick vi en kort sväng till Circus där det var ganska mycket folk och inte riktigt min musiksmak så vi stannade inte så länge ;-).

Nu på morgonen så har jag packat inför helgen, det är lite saker som ska med så jag hoppas att jag inte har glömt något =0).
Vi hörs senare under dagen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nice work!

2011-02-18 @ 10:15:35
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0