Hängig

Idag flexade jag ut tidigt från jobbet och gick hem. Jag kände mig hängig, täppt i näsan och hade för längesen tappat räkningen på hur många gånger jag har nyst idag.
Jag har nu sovit i nån timme och känner mig mycket bättre. Är det något jag har lärt mig så är det bättre att gå hem och sova än att härda ut och sen bli ordentligt sjuk. Lite sömn kan rädda mycket.
Eller så är det så att jag bara tror det ;-). De gånger jag har känt mig hängig, sovit och sen mått bra så kanske jag bara har varit slut i kroppen och inte sjuk... Hur som, nu känns det bättre iallafall!

Jag ska äta lite mellanmål och ladda inför badmintonen. Jag ska testa att spela så får vi se hur det går. I värsta fall får jag sitta på bänken och heja på de andra som spelar ;-).

Mmm...jag blev otroligt sugen på mat från Grekiska kolgrillsbaren... bjuder på en sån bild istället för mina ryvita med makrill som jag ska äta nu.

Jag på Kolgrillsbaren juni 2010.

PS. Ser det inte härligt ut att sitta ute och äta? Värmen, jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ser gott ut. Att äta ute i värmen är nu mera vardag, man är bortskämd här i aussie. Kul att läsa vad du har för dig :) kram!

2011-02-15 @ 18:29:38
Postat av: Kristin

Det förstår jag ;-) Det är ju lite varmare där du är. Kul att du har hittat hit, längtar efter dig Stefan. KRAM

2011-02-15 @ 18:31:37
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Kristin

PS. Ser du att det är restaurangen som vi åt på innan du åkte?

2011-02-15 @ 18:34:32
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0