Hemma igen

Nu är jag hemma från jobbet, det var ganska mycket att göra idag och lite saker som tog extra tid så jag kom iväg sent från jobbet. På vägen hem tog jag en sväng i IGOR och spanade in lite vårnyheter, det finns mycket fint just nu!

Till middag ikväll blir det serranoskinka med philadelphiaost till förrätt (vilket jag ska äta nu innan jag sätter igång med maten för jag är så himla hungrig! Jag har inte hunnit med någon lunch idag...). Till varmrätt blir det ryggbiff med rostade rotfrukter och en supergod sås.
Sen köpte jag min favoritglass till efterrätt, jag vet inte om jag kommer att orka med dessert men jag kände att jag behövde skämma bort mig själv lite eftersom jag skulle vara själv hemma ikväll igen.




 Det är ju Melodifestival ikväll, när jag var mindre så följde jag den slaviskt men när de började med en massa delfinaler så tappade jag intresset för nu är det FEM lördagar(eller nå´t sån´t) som man ska sitta bänkad framför TVn, och det hinner jag inte ;-) men ikväll när jag inte har några planer så kan det vara kul att se den.


PS. Inlägget om naglarna hade jag tidsinställt innan jag gick till jobbet och det verkade fungera alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0