Italien!

Jag och Håkan ska åka till Italien i oktober! Jag vet att det är långt kvar dit men jag blev så glad när jag fick höra att destinationen för årets partnerresa var bestämd!

I oktober varje år åker vi på konferens med Håkans jobb, vi som är medföljande får bada, gå på guidade turer och göra andra roliga saker.
År 2007 var vi på Atens riviera, 2008 var vi i Megève i franska alperna, 2009 var de i Köpenhamn men då hade jag inte möjlighet att åka med, 2010 var vi på Mallorca och nu i år går resan till Como, ca 1 timme utanför Milano. Jag hoppas att vi får en dag inne i Milano så att vi får se lite kända byggnader/besöka kända platser och hinna shoppa lite.

Det är så skönt att åka iväg på en minisemester (Håkan jobbar, men ändå ;-) i början av oktober och få lite sol och värme. Jag längtar redan nu!

Här är en bild från Rom, maj 2007. Colosseum syns i bakgrunden.

Rom, maj 2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0