Kakfat

Vi var in i en massa olika affärer idag, både de som jag brukar besöka samt nya guldkorn!

Det här fina kakfatet köpte jag för endast 40 kronor, ett riktigt fynd! Jag älskar våningsfat, och jag hade inget i vitt så det var bara att slå till!

Våningskakfat 

Ett yatzy i "kingsize"



Fina klädnypor, kan vara bra att ha när man ska göra ett barnkort eller att sätta på ett paket.



Jag är svag för allt som har med block, pennor och allt annat sånt ;-) Det fanns en massa fina block och sån´t till bra pris på den affären, så jag får se till att besöka den snart igen =0)



Jag köpte även några "stämplar" som man gör mönster i papperet med, det kan komma till hands när man ska tillverka egna kort, till exempel. De hjärtformade ballongerna tänkte jag att jag skulle använda när någon fyller eller på någon sommarfest, eftersom jag och Håkan inte kan ses på Alla hjärtans dag så är det inte så aktuellt att använda dem då.

Nu tittar vi på Go´kväll lördag, snart är det dags att börja med middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0