Klackberg!

Idag har jag varit i Klackberg och repat med Mariakören. Det är alltid lika roligt att träffa körkompisarna och sjunga! De andra i kören åkte dit igår men eftersom jag jobbade igår så åkte jag dit imorse istället.

Klackberg ligger utanför Norberg, inte så långt ifrån Fagersta och det är fortfarande massor av snö!

Klackbergsgården

Klackberg

Vi repeterade vårens program och bland annat ska vi framföra Johannespassionen av Bach i Västerås Domkyrka!




Lina visade upp en körtröja som sopranerna i kören hade förut (de andra stämmorna hade också t-shirtar med liknande budskap ;-).

Lina



När jag kom hem så såg det ut såhär på torget:





Jag hörde inte vad de skrek förutom "HATA HATA HATA!!!!!"
Jag blir så ledsen när jag ser sånt här, varför kan de inte hylla laget de håller på, (på ett annat sätt), istället för att bete sig såhär?


Nu ska jag ta det lugnt, gå igenom min mail och facebook och bara njuta av söndagkvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0