Kurs på MdH

Nu har jag äntligen anmält mig till vårterminens kurs på MdH (bättre sent än aldrig)! Jag läste samma kurs i höstas (fast då steg 1). Kursen heter "Sång och körövrning med orkester II". Det är en kurs med ensemblesång som leds av Kevin Smith. Kursen anordnas av Mälardalens högskola så föreläsningarna är i Västerås.

Vi hade en konsert förra söndagen, det var "tentan" för höstterminen =0). Det gick riktigt bra och jag tror att gruppen kommer att utvecklas ännu mer!
Nu väntar jag bara på att vårens föreläsningar ska börja =0)


Ulrika och Clas (som är med i ensemblen) hemma på middag hos oss i höstas.

Ulrika & Clas


Kevin.

Kevin

Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0