Kvällens planer

Jag har precis kommit hem från jobbet och hinner ta det lite lugnt innan jag ska iväg på badminton. Mamma är sjuk, så vi får se vilka som dyker upp. Vi är 6 st glada motionärer (det där lät ju inte alls som en pensionärsfras ;-) som spelar en gång i veckan. Det är jätteroligt men framför allt jobbigt, man får verkligen röra på sig!
Förra veckan gick det verkligen urdåligt och jag förlorade alla matcher utom en så jag hoppas att det har vänt till den här veckan så att jag är på topp!



Efter badmintonen ska jag dejta min man som jag inte har sett på över en vecka! Jag har saknat honom så himla mycket så det ska bli härligt att få vila ögonen på honom ikväll. Imorgon bitti åker han tillbaka till Skåne så det blir en snabbvisit.


Tonfisksallad på FRANK.

Vi får se vart det bär av ikväll men jag hoppas på min favvorestaurang ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0