Lycka!

Idag hämtade vi hem några tavlor från Ekströms konst!!! De är så fina =0). Nu har vi satt upp dem, i vardagsrummet samt vid matsalsbordet och det blev helt perfekt!
Det var flera personer som kommenterade tavlorna när vi bar hem dem, jätteroligt ;-).

Vi fick pengar av mina föräldrar i julklapp så det gick till att delbetala dessa tavlor, kanonbra!
Jag ska ta bättre bilder och lägga ut när jag har tid men idag är det fullt upp så ni får nöja er med de här bilderna så länge.

Rosmadonna



På väg (om jag minns rätt ;-)

På väg

Båda litografierna är gjorda av Angelica Wiik.

Dessutom så passade vi på att sätta upp tavlorna som vi fick av Håkans föräldrar i bröllopspresent.

BAL

Konstnär BAL.

Det kommer bättre bilder på dessa tavlor också. Nu är det dags att slå in lite paket =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0