Melodifestival

Nu har vi myskväll. Vi åt ryggbiff med Håkans potatisgratäng, bearnaisesås och en sallad med tomat, majs och sallad. Vi drack rödvin till och innan middagen så fixade jag varsin fördrink ;-)

Drinkar

Jag missade att ta kort på maten så det blir en bild på mig istället ;-)

Moi

Vi hann även med att spela lite yatzy innan middagen

Yatzy

Anton håller precis på att somna men han har dansat fint till melodifestivalen!

Sötnosen

Melodifestivalen, ja vad ska man säga om den? Jag förstår egentligen inte varför jag fortsätter att titta när kvaliteten är så låg. Vår favorit var Sanna Nielsen så det var roligt att hon gick till final! Empty room var dock mycket bättre än kvällens bidrag.
Nu tittar vi på "Downton Abbey" så jag ska krypa upp bredvid Håkan i soffan och njuta av lördagskvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0