Min onsdag

God morgon på er!
Idag fick jag en liten sovmorgon ( så skönt) och nu ska jag kila iväg till jobbet. Jag jobbar hela dagen och efter det ska jag direkt iväg på kör så det blir en lång dag.

Det börjar bli dags att fundera på önskelista ;-). Jag fyller år snart och jag är en person som älskar att fylla år och fira =0). Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på på födelsedagen, jag fyller år på en söndag så jag är ledig, men än så länge så är dagen oplanerad. Jag hoppas att jag får frukost på sängen av Håkan som kommer att vara hemma i Västerås på min födelsedag   ;-). Det vore så lyxigt med frukost på sängen. Jag har vart bortrest de senaste födelsedagarna så det var många år sen som jag fick frukost på sängen.

Förra året var vi i London på min födelsedag. Då firade vi med att äta middag på den underbara Gordon Ramsay-restaurangen Maze Grill.

Kristin 27år!

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0