Lyxdag!

Imorgon blir en riktigt lyxig dag!

Dagen börjar med träning med bästa Bettan. Vi ska köra riktigt hårt!!!


På lunchen så ska jag hinna med att hitta någon bra Alla hjärtans-dag-present till Håkan (jag har redan en men vill hitta någonting mer ;-)

Efter lunch ska jag till Jessica och fixa mina naglar. Jag har ingen aning om hur de ska se ut men jag älskar glitter så det blir nog något sådant om jag får bestämma ;-).

Såhär ser mina naglar ut just nu:



Om jag hinner så ska jag svänga förbi jobbet vid 15-tiden för då firar vi Sara som fyller år på fredag. Efter det ska jag följa med min bror, it-experten ni vet ;-), och hämta Edvin på dagis.
 Det var jättelängesen jag träffade honom (Edvin alltså) så jag hoppas att han kommer ihåg mig. Det kanske kan vara lite svårt att "placera mig" när jag kommer till dagis men jag hoppas att han inte har glömt faster =0).
Han ska få en skinnjacka som jag köpte i Lund i helgen och föräldrarna får gotta sig med chokladen som jag köpte till dem när jag var i London i januari.

Imorgon kväll kommer min fina hem och då ska vi fira alla hjärtans-dag lite i efterskott ;-).

Grand Cayman 2010
Jag och Håkan en tidig morgon på väg till en "Dolphin kiss encounter" på Grand Cayman, juli 2010.


Morgondagen blir en perfekt dag!

Egentligen så borde denna dag innehålla plugg och städning, men just imorgon så prioriterar jag det ljuva livet. Plugget och städningen får komma ikapp på söndag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0