Morgondagen

Nu är det snart dags att göra kväller här hemma. Jag sov ungefär 3 timmar inatt så nu är jag supertrött och har ont i huvudet så sängen är efterlängtad ;-).
Jag har försökt att sätta mig in i iPhonevärlden och det har gått ganska bra...det tar bara lite tid.

Imorgon så ska jag ut på en tidig morgonpromenad med Alven sen är det jobb hela dagen. Lunch med Kajsa blir ett skönt avbrott i arbetsdagen ;-). På kvällen är det dags att snöra på sig badmintonskorna och bege sig till Bellevue för veckans badmintonträning, så det blir fullt upp från tidig morgon till sen kväll.

Vi hörs mer imorgon!

Bjuder på en bild av mig och Håkan, årgång 2007 =0)

Kärleksparet hösten 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0