Myslunch

Jag och Alvora träffades på Strike för att avnjuta en lyxig fredagslunch! Ungefär en gång i kvartalet, när vi båda har en "ledig" fredag så blir det vinlunch på Strike, och om vi hinner så bowlar vi efteråt. Det är så himla roligt med bowling men idag så prioriterade vi en runda på stan istället.

Vi tog båda grillad fläskfilé med potatispuré och havtorn- och äppelsalsa, underbart gott!

Sen jag kom hem har jag även hunnit med lite tvätt och disk.
Nu ska jag sätta mig med en av uppgifterna till vinkursen. Jag läser en distanskurs i Grythyttan om vin, öl och sprit. Det är jätteroligt! Nästan all litteratur är på engelska så det tar lite tid att läsa men bara jag kommer igång så flyter det på =0).


 

Alvora

 

 

Planerna för kvällen har ändrats. Det var tänkt att vi skulle ha familjemiddag hemma hos min syster men eftersom min systers son är sjuk så blir det nog en lugn hemmakväll istället. Jag ska jobba imorgon så kan det vara ganska skönt att bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0