Nails and eye

Jag ÄLSKAR glitter, i alla former och de sista gångerna som jag har fixat naglarna hos Jessica så har jag valt glittrigt rakt igenom =0).

Till nyår så gjorde Jessica följande mönster på mina naglar.
Cerise med svarta ränder och små kristaller på, helt i min stil!




Nu när jag skulle måla om dem förra veckan så gick jag på en mer "vårig" färg.
Färgen är en blandning av rosa, orange, guld och grön. Med en grön växt på ringfingernageln.



Nu är det några veckor kvar till jag ska tillbaka till Jessica men jag funderar redan på vad jag ska välja nästa gång, jag trivs jättebra i den färgen jag har nu (det gör jag iofs alltid) men samtidigt är det kul att ta en helt annan färg ;-).
Att fixa naglarna är vardagslyx för mig, att alltid få känna mig fixad och fin får mig på bra humör =0).  
Bilderna är lånade från Nails and eye´s sida på facebook.


Kommentarer
Postat av: Håkan

Naglarna är jättefina! Du passar så bra i glittrigt, älskling!

2011-02-05 @ 16:43:11
Postat av: Kristin

Tack älskling! Du är bäst <3

2011-02-05 @ 21:33:33
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0