Oglammig vardag

Såhär ser jag ut när jag ligger i sängen och är sjuk, inte så kul, men visar man party så ska man även visa "misär" ;-)



Jag har legat i sängen hela dagen med undantag för en promenad till ICA för att köpa fisk så att vi kunde laga lite mat. Det gick ju sådär, jag var helt slut och yr på väg hem från ICA så vi fick stanna och ta en paus...känns lite konstigt med tanke på att det tar typ 5-10 minuter att gå dit.
Jag har spenderat dagen med att uppdatera bloggen med en massa bilder från helgen, pratade med syster och storebror+emma, sett det sista avsnittet av "Morden i Midsomer" och nu ska vi snart se dagens avsnitt av "Halv 8 hos mig" på tv4play (vi missade nämligen när klockan var 19.30).
Hela dagen har jag myst runt i Hello Kitty-nattlinnet som jag fick av min syster när vi var i Lund, det är lite stort men det är skönt.



Imorgon hoppas jag att jag är lite piggare så att jag kan vara uppe och jobba lite med hemtentan och kanske städa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0