Presenterna i närbild

Det har vart en härlig och underbar födelsedag! Folk har ring, mailat och jag har fått över 100 grattishälsningar på fb. Jag och Håkan har haft en lugn och skön dag (förutom bakningen nu ikväll då kanske ;-). Nu ska jag fixa klart bakningen och sen är det nog dags för sängen. Tack alla för en fin dag!


Här kommer lite bilder på presenterna.


En diskhandduk, som min syster har sytt. Hon är så duktig!

Diskhandduk

Celine Dion DVD



Ett nytt spel



Fina formar som man kan ha som pajformar eller ha smycken i, superfina!



En Efva Attling-ring...



...eller nej, men det är en drömgrej som jag verkligen vill ha, så Alven skämtade lite med mig och så fick jag ett fint kort på den istället och de här snygga och sexiga skorna!!


Superläckra!

Och som ni ser på bilden nedan...



...så fick jag en massa annat, en iPhone + skal, skyddande plastgrej, Sex and the city 2, underkläder, strumpbyxor, ostbågar, fina tulpaner, middagen från Håkans föräldrar och en massa grattishälsningar!

TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0