Rätt stad!

Jag och Anna är så glada att vi är i Lund just den här helgen! I Västerås snöar det som bara den och det är riktigt snökaos! Alla vi har pratat med har berättat hur det är där uppe, och det klarar jag mig utan =0).

Nu ska jag inte säga för mycket för det har blivit kallare på eftermiddagen och det är nog små snöflingor som börjar singla ner utanför fönstret...
När vi gick ut på förmiddagen så kunde man iallafall ha vårjacka utan att frysa (och som man ser på bilden så behövdes inga vantar ;-), jag hoppas att det inte blir kallare imorgon!

Vår i luften!

Kappa och sjal från H&M

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har inget emot snön som sådan, det är bara den dj"#¤%la skottningen jag hatar. Om någon skottade på min garageuppfart så hade jag kunnat leva med snön utan problem. Vore helt underbart att bo i lägenhet på vintern och i huset på sommaren ;)

2011-02-11 @ 18:48:06
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Maria

Vi kanske ska investera i en snöslunga Anna!? Vi kan väl dela på en för de är väl inte gratis?

2011-02-11 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0