Semester

Jag vet att det är lite tidigt men jag är så sugen på att börja planera inför sommaren!
Det som är inplanerat hittills är:

- Bröllop för våra vänner i juni
- Håkans son tar studenten i juni
- Konserter i juni både med Mariakören och Lunds Kammarkör
- Körresa till Rom med Lunds Kammarkör i juni/juli.  

Det vi har pratat om är att eventuellt stanna kvar i Italien (när vi ändå är där) och få lite längre semester. Vi var i Rom maj 2007, det var min och Håkans första gemensamma resa, och jag trivdes som fisken i vattnet.

Fontana di Trevi

Vi vill även hinna med några dagar i stugan, som ligger Bohuslän. Det är så skönt att komma dit och bara vara, fiska krabbor, spela yatzy, och lata sig i solen!

Krabbfiske i Bohuslän.



Jag längtar efter sol och värme, ett projekt för våren är att införskaffa utemöbler till vår balkong. Vi flyttade in i vår nya lägenhet i november och innan hade vi en liiiiiten balkong, till skillnad från den här som är ca 12m2 (om jag minns rätt). Förhoppningsvis får vi plats med både en matplats och nån solstol, NICE! =0).

 

 NU ska jag ringa min man! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0