Snön lyser vit på taken

Den här eftermiddagen har varit lite småseg. Jag har varvat roliga (eller mer slappa saker) saker som att läsa VLT, bläddra i buffé och titta på TV med att göra klart den andra inlämningsuppgiften.
Det är verkligen vårsol ute...att termometern sen står på -13 är mindre roligt.

De här bilderna tog jag från sovrumsfönstret alldeles nyss, tyvärr syns det inte hur fint snön gnistrar i solen.





Jag hade velat få en ännu bättre närbild på istappen men min kameras zoom är inte den bästa...

Det här är vad jag är sugen på just nu!

Mmmm!

Men istället för vaniljglass så ska det vara Ben & Jerrys Phish food. Men jag har lovat mig själv att vara duktig idag när jag har tränat så det får bli glass en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0