Solsidan

När min man fyllde år i december så fick han Solsidan säsong 1 av mig på DVD. Ingen av oss hade sett något avsnitt av serien tidigare men jag hade hört så mycket gott om serien så jag kände att det skulle passa Håkan perfekt.
Vi kunde inte sluta titta när vi väl hade börjat, det tog 2 kvällar sen hade vi sett alla avsnitt! Och därefter började vi om från början ;-)

Den här säsongen har vi inte missat ett avsnitt, serien är klockren!

Solsidan. Bilden är lånad från tv4.se

Solsidan. Bilden är lånad från www.tv4.se
Bilderna är lånade från http://www.tv4.se


Jag fick en väldigt tråkig nyhet av en gammal vän nu ikväll och jag tänker på henne.
Kom ihåg att njuta av livet! Nu längtar jag efter att klockan ska bli 20.00 så att jag kan få se Solsidan, vardagslyx när den är som bäst. Det är bara Håkan som saknas, det hade varit extra bra och mysigt om han hade vart här just ikväll <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0