Söndagsmiddag

Nu ska vi snart bege oss till tågstationen och hoppa på tåget som ska ta oss till Västerås. Jag hoppas att tåget är på tid ikväll och att Anton håller sig lugn ;-). Det gick bra på vägen hit så vi håller tummarna!

Till middag blev det lax med potatismos och ärtor samt hollandaisesås. Så gott! Det är Håkan som har vart den duktiga kocken!

Laxen, innan den åkte in i ugnen



Håkan har köpt de här våriga servetterna, min favoritfärg! Jag blev så glad!



Anton väntar på mat



Det färdiga resultatet



Jag och Anna drack ett av de vita vinerna, som vi provade tidigare idag, till maten. Det blev Sankt Anna för det var min favorit!



Vi har gräddat minibaguetter som ska bli färdkost.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0