Sovmorgon

Idag blev det sovmorgon, så skönt! Nu har jag ätit frukost, ryvita med makrill och ett glas juice. Juicen är inte så nyttig men det andra är riktigt gott och nyttigt! Nu är det dags att svida om och bege mig till gymet. Första styrketräningen på nästan 4 veckor...det kommer att bli riktigt jobbigt men väldigt kul!
Det är alldeles grått och regnar ute. Det är inte så att man längtar efter att gå ut när det är sån´t här väder men sån tur är så är det ganska nära till gymet!
Efter träningen kommer jag att ha ungefär den här ansiktsfärgen...det är jag och kräftorna liksom ;-).
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!

Kul att du också bloggar! Jag lägger in dig bland mina blogglänkar ;)



Blev riktigt inspirerad när jag såg kräftorna... Kan vi inte käka kräftor ihop någon kväll? Det är ju säsong året runt nu så det borde gå att hitta ett par paket i en välsorterad ICA-butik.

2011-02-03 @ 22:19:02
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Klart vi ska käka kräftor snart =0). Jag har nog en låda i frysen...om jag minns rätt. Jag ska lägga in dig bland mina länkar men har inte fått koll på hur man gör än... KRAM på dig!

2011-02-04 @ 00:27:19
URL: http://www.reising.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0