Tråkkväll...som fick mig att bli glad!

När man har vart hemma hela dagen och inte gjort så mycket å sen är ensam hemma hela kvällen så blir det ganska långtråkigt =(. Jag har gjort klart den ena inlämningsuppgiften och det känns jättebra ;-).

Jag har även ätit kvällsmat, fisk igen, det är tur att den är god. Efter det såg jag "Halv 8 hos mig" och nu sitter jag och tittar på svt 1, programmet heter "Veckans brott" och handlar den här veckan om mordet på Olof Palme, väldigt intressant.
Samtidigt så sitter jag och väljer ut bilder som vi ska skicka in för framkallning, när jag letade efter några skivor med bilder på så hittade jag ett omärkt minneskort till vår videokamera. Jag satte in det i datorn och såg då hur jag och Håkan skrider in i Domkyrkan. Det var vår bröllopsfilm! Vi har fortfarande inte sett den, men vi kanske kan göra det på fredag. Jag hann bara se ca 30 sekunder innan jag stängde av (eftersom vi ska se den tillsammans första gången) men jag hann bli helt sentimental, hjärtslagen ökade markant och jag blev helt upprymd och började grina ;-) typiskt mig! Roligt att man kan känna så många känslor på samma gång.

Det var den bästa dagen i mitt liv! Jag vet att det låter lite klyschigt, men det kändes underbart att få visa "hela världen" vad vi känner för varandra. Att vi stog upp för oss, liksom. När vi stod där i kyrkan och gav varandta löftena så förstod jag verkligen hur mycket Håkan älskar mig.





Jag har fortfarande inte hittat de här bildskivorna så vi får se om jag får vänta till morgondagen innan jag skickar in beställningen...

Nu ska jag ringa upp min man och prata lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0