Uppsala

Vi hann med lite shopping innan mötet. Jag hittade en jeansklänning, en cerise topp och en svart tröja på Esprit. Bilder kommer lite senare =0).
Vi åt lunch på Wayne´s Coffee. Jag tog kycklingsalladen, som var jättegod!

Nu ska jag snart iväg, jag ska bara få i mig lite kvällsmat först. Kör står på schemat ikväll. Jag är helt slut men när jag kommer till kören så brukar jag alltid piggna till och bli på bra humör! Dessutom så har vår körledare idag fått ta emot en medalj av KUNGEN för sina insatser i den svenska körmusiken, vilket hon verkligen är värd. Jag hoppas att vi får se den ikväll.

När jag kommer hem sen så hoppas jag att jag hinner se "Halv 8 hos mig" på nätet. Jag älskar det programmet och missar aldrig ett avsnitt tack vare tv4play ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0