My valentine

När jag kom till jobbet idag så hade Emma lämnat den här fina presenten till oss som skulle jobba idag!




På lunchen gick jag ut och hittade lite Alla hjärtans dag-presenter till Anna, Andreas och Malva. Blommorna var till de vuxna...



...och BRIS-nallen till lilla Malva.



Nallen blev sen inslagen i Emilpapper



Vi hade fika för Jennifer som fyllde 25 år förra veckan, och eftersom det var Alla hjärtans-dag idag så fick vi varsin ros.



Efter jobbet kom Anna och hämtade mig (så snällt och lyxigt!) och så åkte vi hem till dem där Andreas hade gjort denna goda mat.



Och till det så bjöds det på det här goda (och tydligen prisvärda) vinet.



Annas underbara föräldrar var också på besök och de kom hem från USA idag, de hade köpt den här fina väskan till Anna



Det var en underbar kväll med underbart sällskap! Stort tack för att jag fick komma hem och mysa med er ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gulle dig! Inte hade du behövt köpa presenter till oss! Det var bara hemskt roligt att få rå om dig lite, det får vi göra oftare! Kram lilla hjärtat!

2011-02-14 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0