Dataexperten

Nu är jag hemma, äntligen! Jag gick hemifrån kl 9.15 imorse och kom hem 21.30 så det blev en lång dag!

Jag ringde nyss i panik till min storebror a k a dataexperten =0). Jag lyckades komma åt något kortkommando när jag skrev, som gjorde att alla tecken, typ =. ?. ! m.m + å, ä, och ö försvann... Jag hade ingen aning om vad jag hade gjort men han löste problemet på 10 sekunder. Då känner man sig smart ;-) Den kursiva stilen vill dock inte försvinna (trots fina försök från min sida, jag vågar inte ringa brorsan igen) så ni får stå ut med det i det här inlägget =0).

Idag lunchade jag med Pernilla. Vi jobbade ihop för 10 år sedan och har inte träffat varandra sedan dess, mest bara hejat på varann på stan men så idag slog vi till och tog en lunch ihop! Det var supertrevligt och vi ska snart göra om det igen. Vi gick till Grekiska Kolgrillsbaren (som jag var så sugen på igår) och jag åt kycklingspett med bulgur.

Lunch

Pernilla

Pernilla


Eftersom mitt arbetspass slutade när kören började så blev det lite stressigt men jag hann ta den här bilden på Domkyrkan som var fint upplyst i mörkret.

Västerås Domkyrka.

Jag vet att bilden är extremt suddig men när man ställer in nattläget så blir slutartiden så lång så det är omöjligt att inte få den suddig om man håller kameran i händerna, typ  ;-).

Nu är det dags att titta på dagens avsnitt av Halv 8 hos mig, som vanligt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0