Miss you!

Nu är det snart dags att sova för imorgon ska jag ta en morgonpromenad med Alvora, och därefter ska jag köra ett pass med Bettan, det blir nog inte ett maxat pass, men ändå, det är bra att komma igång efter 3 dagar i sängen.

Kanal 5 sänder gamla repriser av "Criminal minds" runt kl 23.00 varje vardag och det kan jag inte motstå, så jag sitter uppe till midnatt varje kväll...mindre bra eftersom jag ska försöka att få lite mer sömn.

På eftermiddagen ska jag göra klart den sista inlämningsuppgiften och hinna städa lite. Jag MÅSTE börja imorgon om vi ska hinna klart till lördag. Det är bra att få gäster för då känner jag att jag måste städa =0).

På kvällen är det kör! Det ser jag fram emot ;-) Sen är det ASB så jag får se om jag orkar hänga med ut en sväng... Jag ska träna på torsdag morgon och innan dess kanske jag ska in och jobba några timmar för att få undan det viktigaste eftersom jag var sjuk de dagar jag skulle ha jobbat. Så det blir inte så sent imorgon kväll.



Just nu saknar jag de här småkisarna, speciellt han i tigerpyjamasen för det var alldeles för länge sen vi sågs!

Nyår!

Jag, Anton, Emma och Edvin på nyår 2010/2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0