Den blomstertid nu kommer...

Idag har jag faktiskt fått en hel del gjort =0).


Jag har vattnat blommorna idag, jag vet att det kanske inte är så mycket att hänga i julgranen ;-) MEN jag borde ha gjort det i onsdags, och idag blev det av, trots att jag är lite trött. (Nu blir du väl glad systeryster ;-)



Jag har jobbat med 2 olika hemuppgifter, den ena är nästan klar och den andra har jag gjort hälften på ;-) jag hade som mål att jobba med den ena idag men det gick så pass bra så jag fortsatte, vi får se om jag skriver lite till senare idag.

Ett projekt som vi verkligen måste ta tag i snarast (eller främst jag kanske) är att få ordning på alla kläder. Vi har aldrig kommit iordning efter flytten, och det tar sån tid för mig att klä på mig eftersom jag aldrig hittar det jag letar efter. Vi får väl se om vi hinner med lite sån´t på lördag innan gästerna kommer.

Här borde det vart en bild på klädkaoset men vi hoppar det ;-)

Lite senare får ni se en bättre bild på stövletterna som jag köpte i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0