Sing a song

Nu är jag hemma igen!
Det var ett roligt körrep, vi sjöng bland annat Miserere av Allegri, fantastiskt fint stycke! Jag har den på min I-pod och varje gång jag sätter mig på tåget till Lund så väljer jag det stycket och så somnar jag och lyssnar på det i sömnen, fantastiskt!

Vu var ganska många som följde med ut på köröl efter repet. Vi gick till Bishop, som vanligt, och jag var duktig och drack Ramlösa. Eftersom vi ska på vinprovning imorgon kväll, + att det blir vin fredag, lördag och antagligen söndag eftersom det är min födelsedag så kändes det som att Ramlösa var det enda alternativet ikväll.

På väg till ASB



Min Ramlösa



Hanna & Eric



Anette och Patrik



Lilla Anna och jätten Glufsglufs (skämt åsido så ser jag ut som en jätte bredvid Anna)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0