Fredag i Stockholm

Jag försov mig lite imorse, jag hade tänkt att gå upp klockan 7 så att jag skulle hinna blogga, packa, äta frukost, vattna blommorna och allt annat som ska hinnas med när man ska åka bort. Håkan vöckte mig 45 minuter innan vi skulle gå och frågade om jag skulle gå upp snart, PANIK!
Håkan frågade om vi skulle satsa på tåget som gick kl 09:53 istället men jag kände att det skulle bli alldeles för sent så vi skyndade oss så mycket vi bara kunde och halvsprang ner till stationen. När vi precis har köpt biljetterma så ropar de ut att tåger är 30 minuter försenat...
Då bestämde vi oss för att gå in på stationen och få i oss lite frukost.

SJ flyttade fram avgångstiden och vid kvart över 10 kom det ersättningsbussar istället...så vi kom fram till Stockholm vid halv 12-tiden. Då tog  vi en taxi till hotellet och lämnade grejerna och så mötte Alvora upp mig där innan vi satte igång med vår försenade shopping.

Nu är jag tillbaka på hotellet för vädret här i Stockholm är inget vidare shoppingväder.

Det trådlösa nätverket fungerar inge vidare just nu så det går inte att lägga upp bilder. Jag återkommer lite senare med bilder från den fabulösa lunchen på Sturehof!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0