Vimsadekor

I augusti (!!!) beställde jag 2 olika texter att sätta på väggen. NU har de kommit. Jag tycker inte att det är okej att behöva vänta 6 månader på att en vara ska levereras men nu är de här i alla fall =0).



Det var en text till hallen...



Som jag hade tänkt att sätta på ytterdörren, men när lägenheten var färdig och vi flyttade in i november så såg jag till min fasa att dörren såg ut såhär (jag hade liksom tänkt mig att den skulle vara vit och då skulle latte vara jättesnyggt till dörren och tapeten)



Nu vet jag inte riktigt var vi ska sätta den men ni får se resultatet sen när den sitter uppe.

Den andra remsan hade jag inte något bestämt ställe för när jag beställde den men nu vet jag var den ska sitta ;-)



Som sagt, när Håkan kommer till Västerås nästa gång så kanske vi kan sätta upp dem, tror att det är svårt att fixa det på egen hand men när det är klart så får ni se resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0