Westarouse!

Nu är vi hemma i Västerås! Det är så skönt att få ligga i sin egen säng! Vi kom hem strax före kl 20.00 så vi hann se Solsidan, även om jag är helt skakis och seg så var det så kul att få dra lite på smilbanden. Jag har fått i mig typ 5 tsk avslagen cola sen jag kom hem så nu hoppas jag att jag får behålla det.

Tågresan gick OK, jag satt och räknade minuterna tills vi skulle vara framme. Jag är väldigt åksjuk i vanliga fall, så då idag när jag redan var väldigt dålig innan jag klev ombord visste jag inte hur det skulle gå.

Jag ska försöka att ladda upp lite bilder så att ni får se hur weekenden har varit. Vi har haft det supermysigt (fram tills imorse). Håkan har varit helt fantastisk idag, speciellt med tanke på att han inte heller mår bra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, stackare! Vilket öde att bli matförgiftad. Ni måste höra av er till Berns när ni mår bättre, har ni tur får ni kanske kompensation. Tappra du som tog dig hem med tåget. Hoppas verkligen ni mår bättre i morgon. Krya på till er båda.

2011-02-20 @ 21:48:01
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Tack gumman!

Jag trodde aldrig att vi skulle komma till Västerås idag men det gick ju trots allt!

Jag tänkte höra av mig till Berns imorgon om jag är piggare, det bkir iaf inget Grythyttan för mig men Håkan ska försöka åka.

2011-02-20 @ 21:59:51
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0