Dagens resa

Jag är fortfarande lite seg efter en sen kväll igår och så gick jag upp ganska tidigt för att hinna packa, vattna blommorna och fixa alla småsaker innan vi åkte.
Såhär såg resan ut idag.

Min frukost i Västerås innan vi åkte.


På bussen


Håkans frukost på Arlanda, mmmm! Jag vill också ha bulle :-(


Det blev en ganska kort väntan, bussens tidtabell passade vår flight perfekt! Vi kom till Arlanda 40 minuter innan flyget gick.

Jag hade den lilla rullväskan och min Michael Kors-handväska.

Ikväll är det rep med tjejerna i Lunds Kammarkör, vi ska tävla i damkörsklassen i körtävlingen i juli. Nu g. ska jag gå ner till ICA och införskaffa lite varor till kvällens middag, jag tror att det blir fisk ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0