Elsas värld

Just nu läser jag "Elsas värld" av Sofi Fahrman. Det är del två i en triologi (om jag minns rätt) och det är en väldigt avkopplande bok. Ingen tung läsning utan en perfekt bok att koppla av med nu när det är sommar. Jag började härom dagen och har redan läst hälften så den är nog slut innan helgen.

Jag älskar sommaren för då läser jag hur mycket som helst. Jag köper på mig böcker under året med ambitionen att läsa dem direkt när jag köper dem men det hinner jag oftast inte med, men när sommaren kommer så har jag en hög med böcker som väntar och jag brukar hinna läsa de flesta ;-). Den här boken (och den senaste, den som Mia Skäringer har skrivit) köpte jag i mars tror jag.



Regnet har inte avtagit än så jag stannar hemma en stund till och hoppas på uppehåll för nu börjar jag bli hungrig och vi har ingenting ätbart hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0