En rolig vecka

Min vecka ser ut såhär

Måndag
Träna
Uträtta en massa ärenden (om jag lyckas ta mig hemifrån snart...)

Tisdag
Träna
Rep med tjejerna

Onsdag
Träna
Tvätta
Rep med LKK

Torsdag
Träna
Rep med LKK
konsert

Fredag
Träna
Tvätta
Jag och Håkan har förlovningsdag (3 år) min plan är att laga någon god middag till honom här hemma eftersom vi sticker tidigt på lördag morgon.

Lördag
Vi reser till Italien (Rom) för körtävling.

Söndag
Vi tävlar med Lunds Kammarkör och damkören i Rom
Vår bröllopsdag, vi gifte oss den 3 juli 2010. Eftersom vi inte riktigt vet vad som händer i rom med körtävlingën och så, så får vi se hur vi kan fira =0).

Den här bilden är tagen i Rom 2007 när jag och Håkan gjorde vår första gemensamma resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0