Flera bilder

Jag älskar bilder och foto. Här hemma i Lundlägenheten finns det en del bilder från  den tiden när Edvard och Emilia var små. Som jag har visat tidigare så har jag gjort en fotovägg och jag letar efter fler bilder som jag kan sätta upp, både bland Lund- och Västeråsbilderna. När jag var i Malmö så införskaffade jag några nya ramar i olika storlekar.



Här är de nyaste tillskotten på väggen.
Håkan och Edvard


Syskonen Olsson


Jag hade tänkt att jag skulle börja dagen med träning men eftersom jag fortfarande känner av halsen så avvaktar jag. Jag vill inte att den ska bli sämre till söndagens konsert.
Enligt väderprognosen ska det regna idag, det gör det inte men det är inte strålande sol heller. Det blir nog en tur på stan lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0