Glad midsommar!

Vi ska fira midsommar i min mosters stuga utanför Kolsva. Det blir en hel del släktingar och självklart ska vi äta sill, dansa kring stången och ha en massa roliga lekar.

Jag ska se om det är någon blomsteraffär som har öppet och säljer kransar, det skulle vara så kul att ha en fin midsommarkrans!

Här kommer några bilder från midsommar 2008.







Haha, matchande tröjor.


Stugan ligger så fint, precis vid vattnet. Vi tältade år 2008 men i år åker vi hem istället.


Nu tar jag semester och återkommer imorgon. Jag hoppas att ni får en fin midsommar!

Kommentarer
Postat av: Zarah

vilka fina kort, tänk vad tiden går! Då låg Tindra i magen! :)

2011-06-24 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0