Gossip girl



Klänning Gina Tricot, solglasögon Miu Miu, väska Michael Kors.

Jag var och hämtade passet idag, och jag måste säga att jag är lite besviken. Jag ser ut som en gråhårig tant! Jag får se om jag vågar lägga upp någon bild här på bloggen. Efter polisen tog jag en tur till Apoteket för att köpa solskyddsfaktor inför resan. De hade två olika flaskor att välja på, och jag ville ha en som hade sprayfunktion så då var det bara en kvar, den kostade 250 kronor! Är inte det väldigt dyrt? Jag vet att det är en bra grej och jag klarar mig inte utan solskyddsfaktor men det tyckte jag var i saftigaste laget... Nu gäller det att använda upp den innan den passerar bäst före-datumet (det är ganska kort datum på solskydd).

Jag var även in en sväng på Erikshjälpen, en av mina favoritbutiker här i Lund. Jag hitatde ingenting idag men det är alltid kul att spana deras utbud.

Nu är det dags för Gossip girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0