illamående!

Jag är helt illamående efter dagens träningspass! Det var alldeles för länge sen jag tränade, och dessutom har jag ätit en massa kolhydrater så jag känner mig helt seg. Bettan körde slut på mig och jag var helt darrig i benen efteråt.
Nu tar jag nya tag med kosten (=stor minskning av kolhydrater). Först ut är lunch med Pernilla och nu har jag lovat Bettan att undvika kolhydraterna så det är bara att göra det ;-).
Jag har alltid lättare för att hålla kosten när jag har träffat Bettan, hon sporrar mig och ifrågasätter varför jag gör som jag gör och då klarar jag det mycket bättre.
Det kommer bilder från träningen lite senare, nu ska jag göra mig klar inför lunchdejten.


Idag blir det lunch med Pernilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0