Intervju, check!

Jag och Håkan har precis blivit intervjuade av VLT. Det gick jättebra. Journalisten Ingegerd var lättsam och hade samma smak och stil som oss så det blev många skratt =0).

Den har dagen har gått galet fort och jag hann knappt dra en kam genom håret innan de kom, läppglanset var bara att glömma ;-). Jag hoppas att det blev okej ändå.

Jag köpte med mig lite blommor hem från torget, det är ett väldigt lätt sätt att ge hela lägenheten ett lyft, fräscha blommor. Idag blev det rosor, liljor och gerbera.


Gästrummet


Matrummet


Köket


Badrummet


Sovrummet, med mitt improviserade sängbord ;-).


Vardagsrummet

Kommentarer
Postat av: stefan

Vad fint det blev, bra jobbat syrran! :)

2011-06-23 @ 17:41:12
Postat av: Zarah

jättefint!!

2011-06-23 @ 18:09:03
Postat av: Emelie

Gud vad fint du har gjort det kristin! Bra jobbat :)

2011-06-24 @ 09:22:25
Postat av: Kristin

Tack allesammans! Vad snälla ni är =0). Vi är jättenöjda med att det är så välstädat, nu gäller det bara att hålla det såhär ;-).

2011-06-24 @ 10:02:06
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0