Juni är här!

Det känns verkligen att juni är här. Det är varmt och skönt och jag längtar ut till solen. Just nu har jag besök av en målare som håller på att fixa utsidan av köksfönstret och därefter ska jag bege mig ut på stan.

Det är så skönt att tentan är inlämnad. Jag och Elisabeth tog en långfrukost imorse och sen har jag tagit det lugnt och pysslat lite här hemma. Eftersom målaren inte har några nycklar så kan jag inte lämna lägenheten förrens han är klar.


Jag drömmer mig bort till smekmånaden i somras, den här bilden är tagen utanför Mexicos kust.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken söt topp, den har jag aldrig sett IRL. (och nu lät det som om jag har stenkoll på din garderob...)

2011-06-01 @ 20:04:17
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Tack! Du har ju ganska bra koll. Jag köpte den förra våren inför smekmånaden, men den var nästan för varm att ha i karibien eftersom det var ganska långa ärmar men det är nog perfa att ha här i Sverige ;-).

2011-06-01 @ 20:32:12
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0