Min vecka

Den här veckan är relativt lugn för min del.

Måndag
Resa till Västerås
Handla

Tisdag
Träna på gymet
Städa
Lunch med Pernilla E
Lillebror kanske kommer på besök

Onsdag
Träna på gymet 
Tvätta
Tjejmiddag

Torsdag
Uträtta ärenden
Fixa naglarna hos Jessica
Intervjuas av VLT
Håkan kommer till Västerås
Kanske träffa Ulrika

Resten av veckan är än så länge ganska oplanerad, vi får se vad som händer ;-).

Den här bilden tog jag för ungefär ett år sedan ute vid Tidö slott. Jag älskar den, det ser nästan ut som ett hjärta i mitten av trädet.



Den här bilden är tagen i juni 2010 när vi var i London för att hämta min brudklänning. Jag var smalare då än nu, det syns verkligen i ansiktet. Det är bra för mig att få se sådana här bilder så att jag får lite inspiration till att ta tag i mitt liv igen.

/Kristin, som just nu saknar jävlar anamma för att komma igång med kosten igen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar onsdagen bäst, för då får jag träffa dig!!!

2011-06-20 @ 20:20:53
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Zarah

jag tar gärna en fika el likn nån dag om du har tid!? :) kram

2011-06-21 @ 16:26:59
Postat av: Zarah

jag tar gärna en fika el likn nån dag om du har tid!? :) kram

2011-06-21 @ 16:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0