När vi valde att ha en hög säng så insåg v...

img_8747 (MMS)

När vi valde att ha en hög säng så insåg vi inte att det är väldigt ont om sängbord som är högre än 60cm. Det gör mig lite sur, och ännu mer sur blev jag när vi hade köpt korv på IKEA och det inte finns god senap! När försvann den? Det är enda anledningen till att jag äter korv med bröd... Klockan är snart 15 och jag har fortfarande inte fått i mig någon lunch. Gissa om jag är på bra humör? Bilden är tagen på ILVA där vi letade speglar, vi hittade ingen där utan bestämde oss för en här på IKEA men den var slut :-( vad annars? Usch, det här blev ett riktigt surt inlägg men så blir det ibland ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0