Oh, what a day!

Vilken dag vi hade igår! Den var perfekt på alla sätt och vis och ni ska få se fler bilder sen men just nu ligger alla och sover utom jag så jag håller mig inne i sovrummet och där finns inte sladden som jag behöver för att överföra bilderna från kameran till datorn.

Vädret var fint fram till kvällen då det började regna, så det kändes bra att vi hade valt att fira Edvard inne i lägenheten.

Idag blir det ganska lugnt. Jag ska plocka undan och städa efter gårdagens festligheter och vika ihop bord och stolar som ska tillbaka till källaren igen, vardagsrummet och köket är de ställen som behöver mest uppmärksamhet idag (vi fick väldigt mycket mat över så det får bli både lunch och middag idag).  Och så ska jag försöka att få upp bilder på bloggen.

Edvard student 2011-06-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0