PASS

Jag kom iväg till polisen till slut och nu är passet beställt. När jag skulle byta körkort så var jag beredd på att ena örat skulle synas på bilden osv. men fotografen sa då att de hade slutat med alla sådana regler.
När jag idag smilade upp mig mot kameran på polisstationen så ropade tjejen bakom luckan att jag inte fick visa tänderna. Bara för det så fick jag världens skrattanfall och då var det helt omöjligt att inte visa tänderna... Det tog väl 1 minut innan det gick över men det kändes som tillräckligt lång tid för att folk skulle börja undra vad jag höll på med.
När jag väl hade tagit kortet utan att visa tänderna och lämnat fingeravtryck så hängde sig datorn och vi fick börja om igen... Men det var nog lika bra för jag kände mig betydligt mer avslappnad andra gången hon tog kortet.

Ikväll blir det lugnt. Jag och Håkan ska repa lite körmusik inför morgondagens körrep och sen blir det en myskväll framför TVn.

Såhär ser jag ut idag.





Topp MQ, jeans Lindex, strumpor H&M, örhängen Glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0