Såhär somrigt och fint var det i Malmö ida...

img_1993 (MMS)

Såhär somrigt och fint var det i Malmö idag. Jag hörde av min syster att det var lite gråare i Västerås.  Jag är helt slut! Hela dagen idag har jag känt mig trött och hängig, nu har jag dessutom ont i nacken och huvudet + att jag känner av halsen litegrann. Det är inte rätt tid att bli sjuk, jag har en  konsert på söndag som jag inte vill missa. Jag ska gå på körrepet ikväll trots att jag inte känner mig helt okej. Repet är dessutom extra långt idag :-( lite jobbigt när jag känner mig såhär men det är bara att bita ihop. Imorgon ska det bli ordning i bloggen igen med riktiga inlägg, jag blir lite begränsad av dessa mms-inlägg, men jag har inte startat datorn på hela dagen, det är OVANLIGT!! Jag hoppas att ni får en skön onsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0