Saknad

Håkan är i Norge och jag saknar honom så himla mycket. Speciellt när jag är här i Lund för där är jag nästan aldrig ensam. I Västerås är det betydligt vanligare även om det också är tråkigt. Jag vet dessutom inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll... TVn känns inte så lockande men det är nog där jag kommer att hamna så småningom
Jag har inte känt mig så kry idag så jag har hållt mig hemma.

Jag tog mig i kragen när kvällen närmade sig och gick ner till ICA och handlade så att jag och Edvard skulle få någon kvällsmat. Det blev färsbiffar med ärtor och potatismos. Det smakade bra men lite mer salt hade inte gjort något. Jag gjorde mycket mat så att det räcker till lunch imorgon också, så slipper jag laga mat då också. Såhär såg middagen ut. Färsbiffarna har Edvins senap i sig (och en massa annat gott såklart), det är såååå gott!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0