Svetten lackar...

Just idag kom jag på att vi nog måste möblera om, det var inte riktigt det jag hade planerat för idag. Jag hade tänkt att jag skulle plocka och städa lite inför reportaget imorgon men nej, efter lunch fick jag världens energi så: vad göra? Det var bara att möblera om. Det är väldigt bra träning, jag är svettig och känner verkligen hur musklerna får jobba, speciellt armarna.
Jag är inte klar än men såhär ser det ut i gästrummet just nu, betydligt bättre än innan om jag får säga det själv ;-).





Det tråkiga är att vår dammsugare har gått sönder, inte alls bra. Jag vill helst inte visa upp alla dammråttorna i tidningen. Det låter hur mycket som helst men har helt tappat sugförmågan :-(. Vi får se vilken nödlösning det blir men nu är det dags att sätta fart, jag ska iväg på tjejmiddag om två timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0