Tidig morgon

Det var det kanske inte om man jämför med en småbarnsfamilj men jag och Håkan var uppe och klara före kl 9 för då vinkade vi av Ed som är på väg till Dreamhack. Vår dag kommer att ägnas åt besök i olika möbelaffärer, avkoppling och god mat (hoppas jag), jag hoppas att Håkan har samma planer ;-). Eftersom det är konsertdags imorgon så gäller det att njuta och ta det lugnt idag!

Jag satt och letade efter en lämplig bild till det här inlägget och så såg jag den här bilden på en busig Anton ;-) jag kan inte motstå att lägga upp den, det får bli den trots att den inte har något med inlägget att göra ;-). Bilden är tagen i februari när Anna och Anton var här och hälsade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0